3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Dag 03 – Mina föräldrar

Mamma kommer från Uppsala.
Pappa från Sala.
Träffades på en fest...



Jag hade nog som alla andra barn inte förväntat sig att mina föräldrar skulle skilja sig.
Dom började separera 1996-1997, och vi har bott mellan varven mellan mamma och pappa.
På den tiden vart alla förvånade om man bodde hos sin pappa när ens föräldrar var skilda.

Hos pappa fick jag ha eget rum, han bodde då kvar i radhuset.
Mamma flyttade till ett höghus och jag fick dela rum med min syster, brosan fick dova i köket;-)
Men det som var bra att mamma och pappa bodde ändå nära varandra så vi kunnde gå mellan dom.

Mamma träffade Lasse och fick 3 styvbarn på köpet.
Pappa träffade Anita och fick 2 egna barn, hon hade inga sen innan.


Som många andra som hade man svårt att respektera den nya som skulle komma in,
Men nu fungerar allt fina fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: