3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

31-01-2011

Har vart mycket här då har min inte heller hunnit lägga ner tid på att skriva.

Jag är en ICA nörd, tänkte jag skulle testa att stor handla någon annan stans för att spara lite pengar..
Men ICKE, var in på city gross & coop, men det gick bara inte.
SÅ det var en vända till ICA Maxi, och allt detta tog 3 timmar !!
Hämtade även ut min symaskin, på 5 min hann jag ha av 3 nålar, starkt jobbat.
Puman har tagit hål i öronen, tror jag var mer nervös än henne, jag bara ojjade mig.
Dagen efter var jag in och tog hål i tragus:-)

Alwin hade fått något utslag på ryggen som klättrade vidare på hela kroppen, röd i halsen med vita prickar.
Nu verkar han vara lite bättre med halsen iaf, men prickarna finns kvar.
Ringde 1177 och dom säger att det inte finns några barnsjukdomar kvar förutom vattkoppor.
Hmm, alla barn vaccnineras inte och Alwin har inte hunnit fått sin 1½ år spruta heller.

Igår stod jag och skalade räkor,vi skulle äta räkmacka.
Då säger Malwia att hon har spytt, jodå en redig pizza har hon lagt på bordet.
Så man speedar upp för att hinna dra till apoteket innan dom stänger och fylla på med sprit.

Hämtade Alwin idag och har vart lös hela dagen idag när han har bajsat.
Nu på kvällen så spydde han i sängen.
När ska detta sluta ?!?!
Har arbetsträningen imorgon men denna gång är det min tur att vara hemma med sjukt barn.

Åååå en sak till en viss person ringde Patrik i lördags (?!?!) var det va....
Lägger på när han svarar, han ringer upp, då trycker personen ifråga bort samtalet flera gånger.
Tycker inte att man kan kalla sig spec vuxen/mogen när man håller på så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: