3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Dag 01 – Om mig

Jag föddes den 22/3/83 på lasarettet i västerås.
Var beräknad till den 1/4/83
Men behagade att komma tidigare.
Bodde i sala tills jag var ca 2 år sen flyttade vi till uppsala.
Bodde i höghus  6:e våningen, sen vart det flytt till radhus och där bor min pappa kvar än.
Mina föräldrar skillde sig, bodde hos pappa största delen, men flyttade till mamma och så höll det på ett tag fram och tillbaka.
Jag är äldst av alla syskon hel/halv.
Läste hela höstadiet, började på gymnasiet 2 ggr men hoppade av och jobbade istället.
Läste då undersköterska och sen dataprogramet.
Sen vart det jobb, jobb, jobb.
Flyttade utomlands och jobbade som barnflicka i Swansea.
Men kom hem tidigare än planerat. *kärleken drog i mig för hårt*
Kom hem, bodde hos pappa, jobba, flyttade till Patrik, flyttade ihop.

Har vart skoltrött länge och tog mig i kragen och pluggade till uska på distans.
Har fast jobb, bil, körkort, barn, man, vad med kan begära ?!?!
Jo min hälsa kanske skulle kunna vara bätte pga knäna.

Har inte bestämmt mig ÄN vad jag vill bli när jag blir "stor"

Är ingen morgonmänniska !!
Nattuggla så det skricker om det.


20030818 Vi vart ett Par.
20040201 Vi flyttade ihop.
20040222 Vi förlovade oss.
20041204 Vi gifte oss.
20041216 Vår son föddes.
20060224 Vår dotter föddes.
20090630 Vår son föddes.


*kommer att fortsätta på detta imorgon, är trött då man var upp tidigt och jobba*

Kommentarer
Postat av: Anna

Nu hänger jag inte med... Gick din mamma över tiden 2 månader?

2011-01-09 @ 10:27:38
URL: http://AnnaOhlen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: