3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Då var det dax igen.

Då sitter man här igen på natten, är trött men kan inte sova, kommer väl blir framåt morgonen.
Ska upp 8 eftersom Alwin ska till läkaren.
Har målat naglarna nu.

Skulle kunna fota lite saker som ska säljas, men man vågar inte gå allt för mkt med tanke på grannen.

Ska försöka ta mig till kyrkan med och skriva på pappret om att vi har tagit bort gudfadern till dom två äldsta barnen.

Så vi kommer bara ha gudmor till dom.
Jag hade som "krav" att man ska ha kontakt med barnen.

Visst deras gudmor är inte jätte bra på det men hon försöker och visar det iaf.

Sen när man inte är mogen nog att ta et helt vanligt samtal så vet jag inte hur liten/vuxen man ska kallas sig.
Mina barn är vuxnare !!

Så snacka inte skit bakom min/våran rygg, det kommer fram till oss på ett eller annat sätt !!

Åååå nu kom jag på det....

(Var ärlig mot mig, mig vill du inte göra arg, och håll dig till sanningen)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: