3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Natten.

Har gäspat sen kl 23: har legat i sängen och kan inte somna, ska detta börja igen nu ?!?!
Är så jobbigt när man inte kan somna.

En kul grej från fejjan.

Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder å lekte med sin "apa" och Snövit levde ihop med 7 män, den slampan, Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år. Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag blivit :D Tjolahopp tjolahej! ;)


Slänger upp några bilder på mina älskade snorungar:-)   (snoriga är vad dom är)

  Denna bild är härlig, alla 3 har nån grimas för sig.
 Detta jäkla krigande blir galen på det.
 Sur för att jag bad henne snyta näsan.
 Springer runt hela tiden...
 Ååå denna för att han satt stilla som ett ljus:-o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: