3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Fortsättning.

Vart sjukskriven en månad till, (minst)
Ska ha en annan medicin, den som jag hade verkade inte ta.

Igår skulle vi till centrum å handla, men hamnade på bussen till stan istället.
Fixade henns glasögon och köpte mössa och vantar till Ludwig å Malwia.
Fanns knappt något till Alwin.


Alwin tog kort idag på dagis, Malwia ska ta imorgon och när jag hämtar Ludwig säger HAN att han med ska ta imorgon och ingen info om han har getts ut.
Utflykt ska han med ha imorgon.

Alwin ska till Tandläkaren på torsdag igen då han slog i munnen och blödde som en galning, fattar inte att dom inte kunde ge han en tid i måndags utan måste vänta ända tills torsdag.

Jag var "dum" som sa att Ludwig skulle vara hemma på fredag från fritids fast jag har rätt att han han där nu när jag är sjukskriven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: