3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Ensam igen.

Nu är ungarna lämnade på dagis/skolan.
Igår vart akvariumet såld, va tomt det vart.


Vad är detta med alla dessa ord??

Älskii, såå, siig, gåå, åå, fåår, miig, skiit, heem, jaag, vii  m.m
Är det bara jag som är lost??
Men varför skriver man så hela tiden??

Jag plockar lite för loppisen som jag ska stå på den 2/10.
Hittar inte ett papper heller för att kunna loggain och se på mitt schema.
Trodde jag sparade den på favoriter, men tydligen inte.


Å detta med Valet, herre min shit...
Folk väljer på det dom vill, och nu har SD med i ?!?!
Nu är det bara att gilla läget...
Jag tycker att nu är dom där, låt dom visa vad dom vill och kan.

Finns andra som är mot, Moderaterna, sossarna m.m för att dom är där.


Ja, bara vänta 4 år till tills nästa val...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: