3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Denna otur.

Städa vart det inte så mycket av.
När jag hämtade ungarna så hade Malwia just ramlat och slagit i tänder och fått världens fläskläpp + att hon blödde näsblod, kunde knappt prata.
Glasögonen klarade sig iaf:-)
Ludwig gråter han har ont i örat, kommer hem  och kollade tempen då hade han feber.
Så i med Alvedon.
Sen somnade han i våran säng, låg där en stund och kollade på tv:n.

Känns som om att vi är drabbade med OTUR, tappar räkningen på hur många ggr Malwia å Alwin har slagit i tänderna.
Man får väl vara glad att man slipper betala hos tandläkaren imorgon.
Alwin hade tid imorgon 14:30 men ringde idag om Malwia när vi kom hem så skulle vi få komma kl 14 istället.

Kom ju på sen att vi måste ju meddela försäkringsbolaget efter som det hände på dagis, men då hade dom redan stängt.

Lär väl inte komma i säng än på ett tag, är inte det minsta trött.
Funderar på om jag ska måla klart det sista i köket eller om jag ska fixa med kläder som ska säljas.
Allt som säljs nu går till den extra hyran.
Har redan fått ihop ca 1400:- av 5000 det känns bra.

Är ganska många som fyller i okt, nov och dec sen är det den jäkla julen.

Vet ju inte än heller om jag har fått godkännt från FK om min sjukskrivning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: