3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Satan i gatan vad det gör ont.

Detta med mina och barnens öron börjar blir jävligt tröttsamt.
Nu har jag haft värk i ca 4 timmar, har inte ens kunnat bära upp Alwin.
Har haft så int så jag inte har kunnat sitta stilla, har gråtit för att det har gjort ont.
Kanske löjligt när man är 27 år, mendet gör så jävla ont spec när man har en låg smärtgräns med.
När det väl gick hål så rinner gegga och blod.
Gör fortfarande ont, men den smärtan är mildare än innan.
Hade smärta på hela höger sidan av ansikter samt ner mot axeln.
Har fullt med ärr på båda trumhinnorna...
Kunde inte ens tugga, inte först kl 21 fick jag i mig mat.
Så det är bara att ringa Ö-N-H imorgon, skulle dit den 27:e för att diskutera rör på mig...

För varje öroninflamation jag får så kommer jag ett steg närmare att bli döv.

Imorgon ska Malwia in kl 9:30 för ännu en gång för att få rör.
och man märker skillnad när hon inte har det, hon hör ju verkligen inte.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: