3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Nu får ni fan ge er.



Jag börjar bli så jävla less på allt skit snack som sker bakom min/våran rygg.
Ni borde fan ha fattat för längesen att jag säger vad jag tycker och tänker.
Jag drar mig inte för att ta upp ett samtal.

JAG hindrar inte mina barn från att träffa deras farmor och farfar + familjen.
Det är dom som inte behagar att träffa barnen och jag ska inte rätta mig efter dom hela tiden.
Jag vet att den familjen inte tycker om mig, men det ska fan inte gå ut över våra barn.

Och vissa ska vara så jävla vuxna... In my ass.....
Vågar inte ens svara på ett enkelt jävla sms/samtal.

Men dom kanske fattar att det är mig dom bråkar med.

Hur svara man på en fråga från ens barn varför dom inte vill träffa dom ?!?!?!

Det är  två andra som är deras favoriter och man gör för tusan inte skillnad på barn och barn.

Jag funderar starkt på att RINGA och fråga varför våra barn inte duger.
Och Patrik vet att JAG GÖR DET med.

Jag vet att dom råttorna som beter sig som skit gentemot oss läser detta, jag hoppas fan att ni börjar tänka efter.
Jag behöver inte hänga ut er vid namn ni vet själva vilka ni är och vad fan ni gör.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: