3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Medikament.

Var till sjukhuset med mig själv och Malwia idag.
Dom började kolla henne i örat, började med höger och det visade sig att röret hade åkt iväg där med.
Sen kollade dom i andra och sög rent, stackaren grät som en galning och jag höll på att svimma.
Hon har åkt på en dubbel infektion i örat, så nu är det örondroppar och antibiotika som hon ska ha i 5 dagar.

Sen var det min tur, hon satt på stolen medans dom kollade mig i öronen, MEN sen ville dom köra ner i slang i näsan för att kolla trumpeten... (????)

Då fick dom ta ut henne från rummet man vill vara "duktig" när hon är med.
Jag har sagt det förut att dom är dom värsta läkarna som finns.
Jag skulle kunna göra flera kejsarsnitt än att kolla öronen.

Och fick en riktig utskällning för att jag inte använder hörapparerna.




Detta stämmer fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: