3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Börjar redan nu.

Nu har vi skickat iväg önskelistan till morfar som han bad om.
Ludwig ville ha pokemon spel till Nintendo DS....Vi har inte ens DS, Bara wii.
Han bad om listan blir kul och se vad han säger om den:-)
Asså, varför sitter man och tittar på Ullared??
Jo, man har väl inge bättre för sig, kollar på det när det visas och att man ser mellan zappningarna att det går.
Jag blir STRESSAD av att se Morgan, fick lov att gå och packa lite för att inte bli för irriterad.

Dagen närmar sig sakta men säkert.
Måste lägga in mina önskningar om schemat.
La in en vecka å insåg att det var 55,15 timmar av arbete ena veckan och det är dubbelt vad jag har på min tjänst.
Bara lägga om igen.
Vill ju vara ledig när vi flyttar och Ludwig ska ha kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: