3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Det krockar.

Ringde överviktsenheten idag för att kolla hur långa väntetiderna är.
Var dit innan sommare och skulle få nästa tid i Aug, men hat fortfarande inte fått något.
SÅ dom sa att 1/12 har jag en tid.
MEN vi flyttar ju den dagen, men kommer inte skippa den tiden.
Patrik å dom andra får börja utan mig.
Dom visste inte hur länge jag kunde få vänta på en annan tid och det känns lite dumt att ta risken.

Ena håler efter operationen läker inte som det ska.
Skulle ringa till Enköping om jag får problem, men kommer inte fram.
Har så ont, och min sjukskrivning går ut den 18.
Får försöka ringa imorgon igen så får vi se vad dom säger.

Har fortfarande inte fått svar från Uppsalahem om och vilken kostnad dom kommer stå för i hallen och v-rummet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: