3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

F**k Off

Har jag sagt till att låta mig vara i fred så gör det med.
Håll inte på att mezza,  msn:a m.m  jag loggar in fort för att kolla en sak.
Jag orkar inte, vill bara bli bra.


Tvättade idag, ca 16 maskiner i veckan i tvättstugan blir det.


Har två såna med tvätt i, rymmer 60 l styck, och jag fyller dom och två ikea påsar minst varje gång jag tvättar.


Patrik var ju upp till sin pappa förra lördagen för att han fyllde.
Han sa som det var att Malwia frågade om dom lever.
Dom sa att dom skulle bli bättre på att höra av sig och träffa dom.
Vet inte hur länge man ska vänta.

Var och handlade igår med, så nu har man mat.
Ska inte åka å handla på kvällen igen, det var urplockat.
Fixar och donar för att få ihop till en extra hyra som vi ska betala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: