3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Snuva i höften

Kan inte påstå att jag är ett stort fan av 1177 ringer bara om jag MÅSTE.

Så minigrisen har ju vart dålig, åt, drack, kissa och sov dåligt, var röd i halsen med vita prickar.

Var inte samma ungen, han la sig i soffan under dagen och det är inte likt han.

Dom på 1177 påstår att det är helt normalt.

Jag ville komma till närakuten, och det är bättre att ha än tid än att åka dit på drop in med barn.

Men dom tyckte inte han behövde vård.

Men en dag när han vaknade så gick han på tå, vi trodde han hade fått en sticka eller något annat i foten och avvaktade en dag.

Förra lördagen åkte Patrik till barnakuten med han.

Visade sig att han hade halsfluss.

Och skulle inte foten bli bätte till tisdag så skulle dom tillbaka.

Sagt och gjort på Tisdag åker Patrik tillbaka med Alwin och dom tar massa prover.

Visar att han för mycket vita blodkroppar.

Får komma tillbaka både på onsdag och torsdag för nya prover.

Och det visade sig att han har fått "snuva i höften" har aldrig hört tala om det.

SÅ nu har han fått pencillin.

Den 29/1 var första gången jag kontaktade 1177 så detta hade kanske med stor sannolikhet kunna sluppits.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: