3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Time.

Jag visste att folk var nyfikna på ens liv, men inte så !!

Jag har denna för att skriva hur jag mår vissa dagar.
Visst är det kul med många läsare.


Känner att vissa person som inte ska ha nån kontakt med oss bör inte ha kontroll på ens liv.
Så därför jag beslutat att sätta lösen ett tag. *hur länge får tiden utvisa, en timma?? en vecka?? en månad?? vem vet*

Dom som vill får jätte gärna det.
Som sagt har man ingen kontakt med våra  barn och sen gnäller om det så har man inte mkt att komma med.
Spec inte när man inte svarar varken i telefon eller på sms.
Sen neka att dom läser blogg, men kan ändå säga vad som står i varje inlägg.. *UNDRAR*

Och det som jag tycker är det värsta att personen i fråga inte kan komma till mig/oss utan ska snacka skit bakom ryggen.
Om det snackas om mig eller Patrik det kan vi ta, vi pratar för oss själva.
Men INTE våra barn.
Så retar du upp mig, så tar du det på egen risk:-) mohahaha
Dom som har sett mig arg, bråkat med mig gör ju garanterat inte om det. *skönt*:-)

Skulle skriva mera, men känner att jag blir lite ´"#¤%&/() just det !!

Har nån enstaka blogg som jag följer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: