3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Dag 02 – Min första kärlek

Skiter i min första kärlek skriver bara om min STORA kärlek :-)


Allt började med att jag och en kompis hade vart på en fest i flogsta, hon som då bodde i Gottsunda och jag på andra sidan stan skulle slagga hos henne.

Hon säger att vi ska åka hem till en kompis till henne för hans föräldrar är borta.
Jag sa nej flera gånger men gav med mig efter mycket om och men.

Öppnar gör en (idiot i mina ögon) i bar överkropp och mjukisbrallor.

Vi var där, pratade inte mycket med han, bara med hans kompisar som jag har träffat flera gånger tidigare.

Helgen efter träffas vi hos en gemensam kompis som har en fest, vi prata m.m

Efterett tag frågar han om han får mitt nr ?!
OK, tänkte jag ni ringer ändå inte;-)
Så han fick mitt nummer, jag gick hem.
Dan efter så ser jag att han har ringt,     2 ggr dessutom.
Jag ringer upp och vi träffas.

Är hos han varje dag, efter 2 veckor flyttar jag utomland :-o

Vi höll ihop under tiden jag var borta, kom hem för hans skull.
Vi håller ihop än !!
7½ år senare.
Vi har snart bott i ihop i 7 år, 3 barn.
Och vi har lika roligt än i varandras närvaro.
Det kallar jag äkta KARLEK !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: