3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Ruuuuuullar .

Malwia å Alwin var ju till tandläkaren idag.
Malwia var det ingen fara med men Alwins tand har blivit intryckt.
Så han ska tillbaka om en månad igen för att det var svårt att undersöka han noga för han var fortfarande svullen.

Jag och Malwia var ner i förrådet och röjde lite, jäklar vad med vinterkläder man hittade.
Men dock försmå, har tvättat allt nu som ska säljas på loppisen, så nu är det märkningen kvar.

Ludwig har mest legat i sängen, nu på kvällen så grät han och sa att han hade jätte ont i huvudet och örat.
Malwias rör har åkt ur med, inte ens en månad va har det hållt.

När jag kommer till tvättstugan så är det nån som har sin matta på torkning på vikbordet (där du står och viker tvätten)
Sen har hon en över tvättvagnen, jag vet vem satan är, hon gör ofta så mot andra.
Har ett helt jäkla radhus och hänga upp dom i.

En gång när jag ska tvätta så startar hon maskinen på MIN  tvättid, och anser sig tvätta på den för att hon har barn...
OCH vad har jag då?!?!
Jag har små barn, du har tonåringar, lite skillnad eller så kanske dom med kissar på sig vad vet jag...

Men det sägs att hon tvättar åt andra mot betalning, dom ställer upp dörrarna så springer dom emellan.
Uppsalahem har vart och pratat med henne och sänt brev men verkar inte hjälpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: