3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Man kunde ha mått bättre !!

Man kunde väl ha mått bättre, snoret rinner, man är hög på alvedon.

Tro inte att Lilleman klarade sig undan flera olyckor, han slog i munnen idag med...

Ska bli sååååååå jävla skönt att komma bort från denna gård, och skönt att slippa bo på botten.

Ungarna klär av sig och springer bara i T-shirt, blir galen för det är fan inte varmt längre..


Sitter och Klurar lite på Patriks födelsedag, han blir ju 30.
Vilka ska man bjuda, vad ska man bjuda på??
Har som sagt ingen kontakt med hans familj eller nån på hans sida förutom hans farbror...
Ska man ta allt efter flytten??
Vad ska man köpa till han blir ju frågan med....
Sen fyller ju Ludwig år ca 14 dagar efter flytt och då vill man ju ha kommit lite i ordning med.
Kom på att vi måste köpa en grind.


Gick ut för att kolla vilken tid jag har tvättstugan imorgon, då ser jag att dom har ändrat bara VÅRAN bricka från 20-23.... förut var det 20-23:30 och jag bad om att kunna komma in till 24 för tvätten skulle kunna få torka 30 min som på alla andra pass.
Sen har dom tagit bort att vi inte kan boka groven... *suck*
Bara ringa igen på Måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: