3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Då var det klart.

http://www.unt.se/ekonomi/500-jobb-bort-nar-postterminalerna-stanger-1058484-default.aspx

Då blir Patrik utan jobb då....

Ska få ungarna att städa sitt rum, folk kommer på söndag och ska kolla på lägenheten.
Sen ska vi rensa lite som kanske kan säljas på barnloppisen på lördag.

Somnade inte först vid efter 4:30 i morse, Ludwig gick upp å kissa när jag satt vid datan och frågade varför jag var uppe...

Jag kan inte sova sa jag, det kan inte jag heller blev hans svar men gick och la sig igen.

När jag skulle gå och lägga mig så gick jag in i deras rum för att släcka deras lampa så sa han att han inte mådde bra.
Jag frågade var det var men han kunde inte svara på det.
Sen kom det fram att han ville ligga brevid mig:-)

Och jag som har så svårt att sova när nån av dom ligger i min säng, för dom kryper verkligen "in" i en.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: