3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Blandat.

Stod ju på loppis igår, fick in några kr... tjänade in borde iaf, det är det minsta man önskar.
Var och färgade mitt hår igår kväll, så skönt att få lite färg...

Var till tandläkaren med Alwin idag, och han ska helst unvika hårda saker i minst 1 vecka till.
sen får tiden utvisa hur det blir med hans tand.
Och när vi kommer till centrum så går Malwia in i en byggställning med ena sidan av fejjan,
glasögonen klarade sig men hon lär nog ha ont imorgon.

Imorgon har jag en tid hos sjukgymnasten för mina knän och rygg.
Min läkare ska även ringa för att se om jag är redo att börja jobba igen.


Satt här om dagen och räknade lite...
Det är ca 7 månader sen barn träffade  deras farmor och farfar... 7 jävlar måndader...

Patrik ska iaf upp dit på lördag  men jag vill inte att barnen ska med för att börja om igen med samma visa.

Dom vet nog inte ens om att Malwia tex har fått rör eller glasögon...

Så jäkla less blir jag, jag utsätter inte mina barn för samma sak om och om igen.

Om ca 10 veckor flyttar vi, tiden kommer nog bara rinna iväg.
Uppsalahem ringde idag för att boka in en visning så alla kommer samma dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: