3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Va fan ska man säga.

Det är en enda jävla kaos med Patriks familj.
Som jag har skrivit tidigare så skiter dom i våra barn, men hans syster son är uppe i skyarna.
Och som jag har sagt så kommer hans bror att ta kontakt igen när dom får sin unge..

Tro fan att jag hade rätt....
Patrik får ett jävla mms och jag blir förbannad.
Nu passar det att höra av sig för att vi ska gratta dom m.m
Men har dom vänt oss ryggen så får om stå för det själva.
Patrik ringer upp och frågar varför dom inte har kunnat höra av sig tidigare....
Har haft mycket att göra, ursäkta mig, men vilken jävla ursäkt.

Må jag vara en jävla bitter fitta men du leker inte med oss.
Blir så jävla arg när jag bara tänker på hur den jäva familjen beter sig.

Som hans lilla syster, "Nu har jag blivit faster" ... skrivet på feijjan,  Ja, hallå din blonda jävla bimbo, du är det redan...
Då kan man skriva att man har blivit det igen.

Bara för att hans familj inte tycker om mig så ska det inte gå ut över mina barn.
Skönt att slippa se hur jävla falska dom är nu när ungen gar kommit, "se på oss"


Om ni var i samma sits som mig så skulle ni reagera likadant.

Och Patrik sa inte grattis till dom .... mohahahah
det hade dom väl förväntat sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: