3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Mamma

Har fortfarande svårt att förstå ibland att man är mamma:-)
När vi fick Ludwig" var" jag inte hans mamma, när han ropade mamma så reagerade jag inte ens.
Väntade bara på att nån skulle hämta han känndes att jag passade han åt nån annan.
Det var inte först när Malwia kom som jag vart mamma...
När man tänker tillbaka på detta så fanns det en bra förklaring, men lång tid av hans första tid "brydde" jag mig inte så mycket om han.


Nu är det mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma, mamma.
Hela tiden.

 Våra älskade gullgrisar.

Synd bara att visa har valt bort dom, men som jag har sagt barnens beslut att ta kontakt med dom när dom inte bor under vårat tak längre !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: