3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Kärring jävel !!

Eftersom jag inte kunde tvätta klart då kärringen tyckte att det var ok att tvätta på min tid!!
Jag hade en tid bokad idag kl 13.
När jag kommer dit så är fanskpet där igen,
tvätten ska vara klar om 17 min och då har jag förlorat ca 30 min av min tid.
En annan går och säger till henne, (jag fick inte för jag var rasande)
Då kommer hon och frågar om det är jag som ska tvätta kl 13.
Ja svarar jag.
Jamen tiden var ju inte bokad säger hon, om den nu inte skulle ha vart det så spelar det ingen roll.
Nån kan komma och boka tiden när det är 5min innan passet börjar, och man kan även boka när den har börjat.
Hon tar vagnen som man lägger tvätt i och går in till andra tvättstugan.
Jag säger att den ska stå här inne, jag kommer med den sen blir hennes svar.
När hon väl kommer tillbaka så säger jag att du får ju göra rent u tummlaren, nej varför?? jag hade bara tvätt där i 3 minuter.
Sen påpekar jag att städninge är inte gjord,
Ser jag ut som nån jävla städerska ?!?!
Ursäkta, man ska städa efter sig när man har tvättat.

När jag väl kan börja tvätta 20 min efter min utsatta tid, så startar maskinen på hennes tvättning:-o
Tack igen satmara, hon tvättar med diskmedel och kläderna vart förstörda.

2 ggr på samma vecka gör hon samma jävla sak, så jag kommer ringa Uppsalahem om henne imorgon, inte ens idag hann jag tvätta klar.....
Varför ska jag offta två jävla tider och inte hinna klart för att hon fittar sig?!?!

Men som folk säger så hade hon ställt upp dörrarna för att kunna komma in och tvätta mera.
Tjatar på andra om att få tvätta på deras pass...
Dom har tonåringar till barn och fattar inte hur man kan ha så mycket tvätt, hon tvättar VARJE dag minst ett pass.
Så om hon håller på så förstår jag att hon kan tvätta ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: