3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Vilket kaos.

Jaha då var det dax igen, Alwin har ögoninflamation....
Jag var till Ö-N-H igår, hade med mig alla 3 barnen.
När dom kollar mig i örat så syns det på en liten tv på väggen,
Då säger Malwia.... Men shit asså detta är inte bolibompa.. nej det är mina öron.

Jag vaknar i natt av en jäkla smärta i magen, (drömde även i samma veva att jag fick slag av ett paraply i magen)
Går upp och tar en tablett för min makatarr, smärtan satt där, värken blir värre, och försöker lägga mig igen.
Kliver upp lika fort igen av att jag mår illa, går in på toa och lägger en jäkla pizza.
Ropar på Patrik om hjälp, han hämtar ett glas vatten medans jag står där och kräks.
Då tappar han glaset i handfatet och det går sönder.
Får ta en till tablett eftersom den 1:a kom upp.

Ringer 1177 för smärtan blir olidlig.
Och säger att ambulanse är på väg...
Kommer in till akuten runt 4:30 får ligga i "slussen" får ett rum runt 5.
Vid 9 kommer läkaren, inge smärtstillande får jag.
Han bestämmer att jag ska göra UL.
Kommer dit vid 10:00 och strax innan får jag smärtstillande med en nål i skinkan.
UL visar att det är gallsten.... gaahh
Får åka hem runt 13:00 och ska komma tillbaka igen för då blir det op.
Och ska diskutera detta med min läkare om att få komma dit för att få ta bort den i vilket fall som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: