3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Rullar på.

Patrik kastar saker, vi flyttar på Lördag så det vartlite stressigt med allt.
Har hållt på att fixa som tusan idag.

Imorgon ska jag på UTB, kl 7 på kontoret var det sagt.
Men när jag ringer och säger att min sjukskrivning är förlängd så häver dom ur sig att det börjar 7:3 på hotell Linné.
Det kunde dom inte har ringt om eller sagt från början !!!
Så jävla dålig info det är, ska ta upp detta med min chef, inte en gång har dom ringt och kollat hur det är med mig sen jag vart sjukskriven.

Ringer bara och frågar kommer du tillbaka ?!?!

Tack för visat intresse, och det ska vara ett företag som är så måna om sin personal.... Bull Shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: