3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Gallan var det här.

Jahaja, ska jag börja med allt kring mig jäkla galla ?!?!
Började få ont på kvällen och mådde illa, väntar till dagen efter, men gör fortfarande ont.
(jag väntar så länge jag kan för att slippa åka in för det värsta jag kan tänka mig är att bli inlagd)
Åker in på dagen,8/11,  får 3 olika medel av smärtstillande, men inget hjälpte, var yr, fick åka till toa på en kontorsstol.
Hade fortfarande ont så dom bestämmer att jag blir inlagd.
Kommer upp på avd på kvällen, får ett eget rum, men senare på natten kommer dom in å säger att jag ska få flytta för att få dela med andra för det är nån annan som har större behov av rummet än mig.
Vaknar på morgonen och kräks som en dåre.
Dom bestämmer att jag ska få en akut operation i ENKÖPING.....
Får åka taxi dit med sjukresor, blir samma visa igen med akuten, bla bla bla.
Kommer upp på avd, gråter som tusen för att vara borta från barnen, på ett annan sjukhus.
(Det var tänkt att jag skulle opereras den 9/11 samma dag jag kommer till enköping.)
Den 10/11 blir det operation, den skulle ta ca 30 min, från det att jag sövs ner till att operationen var klar tog det nästan 3 timmar.
Vaknar upp med världens jävla fläskläpp, har fortfarande den, ont som fan i magen....
Fick åka hem den 11/11 på Patriks 30-års dag.
Han var så snäll som kom å hämtade mig:-)
Det var en stor sten som dom tog ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: