3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Då sitter man här igen.

Sov bara 3 timmar natten som va, är inne i denna jävla period.
Patrik lämnar imorgon.
På torsdag så ska jag ha  telefonkontakt med min husläkare, nu får hon fan ge mera tabletter så man inte behöver vara en nattsuddare.

Såg nu att våran lägenhet är ute igen på www.uppsalahem.se

Patrik ringde till dom som bor i den lägenheten som vi ska flytta till om det är möjligt att flytta in på helgen.
Men dom har inte flyttat än.

Patrik känner på sig att det kommer bli problem på våran inflyttningsdag med dom, ååååå 99 av gångerna har han rätt.

Har letat som en jävla dåre efter vantar, efter mycket om och men så har jag hittat tjockare vantar.

-6 grader är det ute nu.

Och så har man fått ett jävla mail från tradera om att dom har stängt av mig i 12 månader ! ! ! ! !

Jag ser ingen anledning till det, har  4,5 av 5 i genomsnitt och 99 tummar upp av 100.
Folk som har 3,1  av 5 i genom snitt och 70 tummar upp av 100 får fortsätta var aktiva.
har mailat till dom.
Hur jag jag kunna lämna omdöme på dom som har vunnit akutioner i söndags, hur ska jag kunna skicka det. m.m??
Jag har köpt saker dom kan lämna omdöme på mig men jag kan inte lämna ngt tillbaka..

Så jag bad dom ringa, tror inte dom gör det då kommer jag ringa upp.
Detta gillas inte !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: