3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Bra början.

Jaha ja, idag började man jobba igen, inge bra början. (25%)
Bussen är 15 min försenad, kommer ca 10 min försent till jobbet.
Inga cyklar finns inne, börjar gå... sen möter jag en arbetskamrat så jag får ta hans cykel.
Har haft så jäkla ont i gallan hela dagen.
Inte ett larm under tiden jag jobbade:-)
Patrik och ungarna kommer å hämtar mig så vi åker å handlar.

Kommer fan ta bussen ännu tidigare imorgon för att inte komma försent.

Upptäckte varför det inte går fort att packa, för att ungarna packar upp igen:-)
Vi ska snart röja ordentligt i deras rum å ställa in alla kartonger där, skruva sär deras sängar å flytta in ungarna till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: