3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Äntligen.

Var ett tag sen jag skrev.
NU har vi ÄNTLIGEN flyttat, nu ska man bara se till att allt kommer på plats.
Vissa saker finns kvar i vår andra lgh, men vi har ju den kvar i en månad till.
Tvättmaskinen kom inte med, vatten gick inte att stänga av.

Jag jobbar kväll imorgon med min jäkla mage, nu har det vänt och gått åt andra hållet:-(

Hade möte med FK i fredags och gick jätte bra, men min chef och läkare var inte med.
Så nu ska hon kontakta min chef och se om dom kan komma fram till något.

Hela köket att upplockat, håller på med alla dessa kläder.
Det är ju skola/dagis imorgon, får se vilken väg vi ska ta.

Inga tavlor har kommit upp.
Till det behövs en slagborr......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: