3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Om mig !

Jag är född på västerås lasarett.
Bodde i Sala tills jag var två år, har min pappas sida kvar där.
Sen flyttade vi till Uppsala, har bott här sen dess.
Har två helsyskon, en syrra och bror.
Mina föräldrar är skilda sen många år tillbaka.

Båda är om gifta och min pappa har två till barn med den andra...

Jag jobbar som uska inomhemtjänsten , men jobbar nu bara 25 % och är sjukskriven resten.
Jag pluggade till uska på distan när dom 2 minsta barnen var små.

Har alltid jobbar inom vården, och testade andra yrken med.

Jag träffade Patrik 2003 via en gemsensam kompis.
Vi vart tillsammans och bara NÅN vecka efter flyttade jag utomlands !!
Jag flyttde till Walse / Swabsea och var barnflicka.

Kom hem, vi höll fortfarande ihop under min tid där.
Flyttade ihop, sen vart vi gravida.



Har själv 3 underbara ungar... (ibland är dom monster)
Men älskar dom lika mkt för det.


Mellan dom två första barnen skilljer det ca 14 månader mellan, och hade gärna haft tätt igen mellan dom två yngsta.

Har gjort kejsarsnitt med alla tre, och har vart väldigt dålig under alla mina graviditeter.
Älskar att sälja på tradera och loppisar.

20030818 Vi vart ett Par.
20040201 Vi flyttade ihop.
20040222 Vi förlovade oss.
20041204 Vi gifte oss.
20041216 Vår son föddes.
20060224 Vår dotter föddes.
20090630 Vår son föddes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: