3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Kuratorn...

Jahaja då gick man dit efter många avbokningar...
mkt som har hänt.

Efter att vi hade pratat våran timme så säger hon:
Jag beundrar dig som orkar.
Du har "problem" som andra 4 personer skulle ha.
Så mina "problem" är för 4 personern.
Beundrar mig sj mera då när jag hörde det.
Ska strax lägga mig (ja ni läste rätt)
Jag som annars är vaken hela nätterna.
Ska ju upp och jobba imorgon.

Sitter och klurar på när FK har utbetalning denna månad.
Hittar inget om det och om man frågar "Anna" så ger hon bara info om det när det är helg.

Ludwig har bjudit hela klassen på kalas.
Änså länge har 3 svarat att dom kommer och 2 att dom inte kommer.
Imorgon är sista svarsdagen.
Spännande och se hur många fler det är som ringer.

Vad gör man om dom kommer fast dom inte har hört av sig?!?!


Nej dax att fixa allt till imorgon, lägga ner saker i väskan, ta fram jobbkläderna och kolla den jävla bussen.

Vi har ju ingen personal parkering, då får vi parker på stan. 15-30:- i timmen kostar det.
Utom på kvällar (om jag minns rätt) men söndagar är det gratis...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: