3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Från ett problem till ett annat.....

Packar upp och nyser om vartannat.
Man tippar på tå för att grannen inte ska gnälla.
Dom innan flyttade tydligen pga det att hon gnällde på att deras barn sprang.
Och att dom levde om till 22-23 på kvällarna.
Våra barn ligger mellan 19-19:30

Frågade henne om hon hade hört något, ja svarar hon i söndags morse vid 9 fick jag sätta i öronproppar för att kunna sova vidare. :-O

Hur ska man får  3 barn mellan 6 och 1½ år att tippa på tå??
Lite får man fan acceptera.

Frågade med vad vi kan göra, ha mattor och tofflor inte..
OK, jag är ingen matt människa, fine, har köpt och lagt ut mattor,.
Har köpt tofflor men låter ingen skilland hos oss.

Men vi har ju henne när hon går.
Dunk, dunk, dunk, dunk..... Kan inte ha ngt glas på bordet i vardagsrummet då vibrirar det när dom går.

Vår grannen över oss där vi bodde innan hörde man hela tiden när han gick, men det är inget man kommer undan med.

Hon verkar inte vara så villig på att lösa det heller.
Patrik fick uppfattningen (även jag) att hon vill ha något att klaga på.

Hon sa till mig att ja synd att ni fick denna, hade hoppas på dom som stod efter er, (en mamma med dotter)

Men sa även att detta är en " mellanlandning" för oss, för vi ska försöka byta till större.
(detta är en "finare" gata som är poppis så det kanske blir lättare)

Men annars får hon flytta.
Jag gör det inte igen först vi får en större lägenhet.

Man väljer tyvärr inte sina grannar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: