3 barnsmamman

Häxan surtant !!!

Då var denna julen slut.

Dan innan jul började med att vi spelade lite Bingo Lotto.
Jag och Ludwig vann:-)

Skulle ju ha jobbat juladton men ringde från jobbet och frågade om jag ville jobba juldagen istället.
Och det tackade man inte nej till.


Satte upp barnens sockor vid sängen och la alla paket under granen när dom hade lagt sig.
Dom fick även ett brev från tomten:-)

Från det att dom vaknade tills  det var dax att öppna alla paket så var det tjat.

Barnen tyckte inte om alla paket:-o
Men så går det när man köper det dom önskar sig och sen ändrar sig.
SÅ mitt svar var, lyssna bättre så kanske tomten är snällare nästa år.. hahaha

Så klart missade man kalle på julafton för en annan skulle laga maten, nu fattar jag varför vi inte bör vara hemma.
Det går ju inte att missa Kalle, men det är inte samma sak utan Arne på julen.

I förrgår visade vågen -0,9 kg på 3 dagar !!
Skakar röven 30 min om dagen med bräda, och ska öka till en timma.
Har träningsvärk som heter duga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: